jueves, 5 de noviembre de 2009

KINGS OF CONVENIENCE DE NUEVO



Hey baby, Mrs. Cold. Acting so tough, didn't know you had it in you so be hurt at all. You waited too long. You should've hook me, before I put my raincoat on. When can I get it. When can I see. You were fronting because. You knew you'd find yourself vulnerable around me. When can I get it. When can I see. You feel vulnerable around me. Hey, baby whats going on? We lost control and you lost your tongue. You lost me. Deaf in my ear. Nothing you can say is gonna change the way I feel. When can I get it. When can I see. You were fronting because you knew you find yourself vulnerable around me. When can I get it. When can I see. I step too close to your boundaries. You wanted nobody around to see. You feel vulnerable around me. Hey baby. What is love? It was just a game. We both played and we cant get enough of .

KINGS OF CONVENIENCE "Mrs.Cold"

* Mañana sábado volveré a ver a los Kings of Convenience actuar en San Sebastián. La cosa promete, la última vez que les vi en directo fue en el Jazzaldia, actuaron en la playa de la Zurriola, precedidos de un rayo verde, ahí es nada :).

2 comentarios:

Alex dijo...

Yo es que soy muy de señales y creo que el que el concierto coincida con el aniversario del avistamiento del rayo verde no puede ser casualidad... Pásalo bien.

desconvencida dijo...

Mejor que eso, Alex, el concierto del año pasado tuvo lugar justo después de que viéramos el Rayo Verde...

El de ayer fue una maravilla, en el Teatro Victoria Eugenia, consiguieron meterse al público en el bolsillo con sus preciosas canciones y su sentido del humor, cantaron entre el público, todo el mundo de pie, subieron a gente al escenario, cantaron con el teatro a oscuras... una delicia...

 
Free counter and web stats